Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2008

Μιλάμε για πολύ μόρφωση!!!!! 12 αγαπηµένες ατάκες της lady Άντζελα.

1. Εγώ έναν άνθρωπο φοßάµαι στη ζωή µου, τον Θεό.
2. Η επιτυχία εξαπλώνεται πάνω µου.
3. - Μα δεν τίθεται θέµα.- Όχι, το τίθω εγώ!
5. Το σπίτι µου το έχω κάνει υπέροχο, κανονικό µαυσωλείο.
6. Παρακαλώ να χαµηλώσουν τα φώτα γιατί τώρα θα πω ένα τραγούδι off the record. (Μεταφράζεται «εκτός προγράµµατος»...)
7. Για να διατηρηθώ σε φόρµα τρώω µόνο είδη υγιεινής.
8. Φέτος το καλοκαίρι είχα πάει στην Κρήτη και είχα ένα σπίτι µε θέα τον Ατλαντικό και ήταν υπέροχα.
9. - Κυρία Δηµητρίου, σ' αυτή τη συναυλία τα τραγούδια που είπατε ήταν ανέκδοτα;- Όχι, κάθε άλλο, ήταν πολύ σοßαρά.
10. - Εσείς, κυρία Δηµητρίου, θέλετε να κάνετε µια δήλωση;- Βεßαίως και θα κάνω. Γιατί να µην κάνω; Όλοι κάνουνε... Εγώ να µείνω αδήλωτη;
11. Ρε παιδία, δεν καταλαßαίνω αραßικά, δεν είµαι Αραßίδα!
12. - Ποια η γνώµη σας για τις µειονότητες;- Α, δεν ξέρω, χρυσό µου. Εγώ έχω µόνο πλεονεκτήµατα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: