Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2007

Ανέκδοτο!!!

Ήταν ένας Γερμανός, ένας Γάλλος και ένας Έλληνας σε ένα μπαρ και έπιναν τα ποτά τους.

Κάποια στιγμή μπαίνει μέσα ο Χριστός για να δει τι κάνουν οι άνθρωποι.

Τον βλέπει ο Γερμανός που καθόταν μόνος του και λέει στο μπάρμαν.
Μπάρμαν κέρασε το παλικάρι εκεί μια μπύρα.
Τον κερνάει ο μπάρμαν την μπύρα.

Μετά από λίγο τον βλέπει και ο Γάλλος και λέει στον μπάρμαν.
Μπάρμαν κέρασε εκεί το παλικάρι ένα κρασί.
Τον κερνάει ο μπάρμαν το κρασί.

Περνάει λίγη ώρα τον βλέπει και ο Έλληνας και λέει στον μπάρμαν.
Μπάρμαν κέρασε το παλικάρι ένα καραφάκι ούζο και μια καλή ποικιλία
σίγουρα θα πεινάει Τον κερνάει ο μπάρμαν και το ούζο.

Στο τέλος ο Χριστός φεύγοντας πήγε να τους ευχαριστήσει.

Πάει στον Γερμανό τον ακουμπάει στην πλάτη και ξαφνικά ο Γερμανός πετάγεται όρθιος
και φωνάζει Χριστέ μου εσύ είσαι!!!
Το κατάλαβα μόλις με ακούμπησες, το ένιωσα μου πέρασαν τα αρθριτικά μου.

Πάει και στο Γάλλο τον ακουμπάει και αυτόν στον ώμο και πετάγεται και αυτός όρθιος και λέει. Χριστέ μου εσύ είσαι!!! Σε ευχαριστώ νιώθω πολύ καλά μου πέρασε το άσθμα αμέσως.

Πάει τέλος και στον Έλληνα και πριν καλά καλά τον ακουμπήσει πετάγεται όρθιος ο Έλληνας και λέει.
Άστα αυτά Χριστούλη μου, κάτσε μακριά, είδα και έπαθα να βγάλω την αναπηρική σύνταξη!

Δεν υπάρχουν σχόλια: