Κυριακή 16 Δεκεμβρίου 2007

Πιστωτική κάρτα

Η θεία μου πέθανε τον περασμένο Γενάρη. Η τράπεζα χρέωσε την πιστωτική της κάρτα με τέλη διαχείρισης για το Φεβρουάριο, το Μάρτιο έως τον Ιούνιο, συν τόκους υπερημερίας στις μηνιαίες χρεώσεις … (το υπόλοιπο ήταν €0,00 … και τώρα ήταν γύρω στα €60,00). Έκανα το εξής τηλεφώνημα στην τράπεζα:

Εγώ: "Τηλεφωνώ να σας ενημερώσω ότι πέθανε τον περασμένο Ιανουάριο."
Τράπεζα: "Ουδέποτε ακυρώθηκε η κάρτα και οι χρεώσεις στέκουν.."
Εγώ: "Ίσως θα πρέπει να το αναθέσετε στο τμήμα είσπραξης ληξιπρόθεσμων οφειλών τότε..." Τράπεζα: "Καθώς έχουν περάσει 6 μήνες, έχει ήδη ανατεθεί στο αρμόδιο τμήμα."
Εγώ: "Άρα, τι θα κάνουν όταν μάθουν ότι έχει πεθάνει;"
Τράπεζα: "Είτε θα αναφέρουν την περίπτωσή της στις αρχές, ή θα ενημερώσουν τον Τειρεσία με δυσμενή αξιολόγηση...μπορεί και τα δύο!"
Εγώ: "Πιστεύετε ότι και ο Θεός θα τα έχει βάλει μαζί της;"
Τράπεζα:"...με συγχωρείτε .....;"
Εγώ: "Καταλαβαίνετε τι σας λέω.... ιδιαίτερα το σημείο εκείνο..ότι... ΑΠΕΒΙΩΣΕ;"
Τράπεζα: "Κύριε, θα πρέπει να μιλήσετε με το διευθυντή μου!"
(Ο διευθυντής βγαίνει στο τηλέφωνο)
Εγώ: 'Καλώ να σας ενημερώσω ότι πέθανε τον Ιανουάριο."
Τράπεζα: "Οουδέποτε ακυρώθηκε η κάρτα και οι χρεώσεις ισχύουν και είναι ληξιπρόθεσμες." Εγώ: "Εννοείτε πως θέλετε να εισπράξετε από τη διαθήκη της;"
Τράπεζα: ".....(κόμπιασμα)" .... "Είστε ο δικηγόρος της;"
Εγώ: "Όχι, είμαι ο ανιψιός της." (Δίνω τα στοιχεία του δικηγόρου... )
Τράπεζα: "Μπορείτε να μας στείλετε με φαξ το πιστοποιητικό θανάτου της;"
Εγώ: "Βεβαίως." ( Δίνεται ο αριθμός του φαξ ) ( Αφού έχουν λάβει το φαξ. )
Τράπεζα: "Το σύστημά μας δεν έχει σεταριστεί για θάνατο..."
Εγώ: "Ωωω..."
Τράπεζα: "Δε γνωρίζω τι άλλο μπορούμε να κάνουμε για να σας εξυπηρετήσουμε..."
Εγώ: "Τότε... αν το λύσετε, τέλεια! Αν πάλι όχι, μπορείτε να συνεχίσετε να τη χρεώνετε...Νομίζω...δε θα την απασχολήσει και τόσο...."
Τράπεζα: '"Όπως και να έχει...οι χρεώσεις ισχύουν."
Εγώ: "'Θα θέλατε τη νέα της διεύθυνση;"
Τράπεζα: "Αυτό θα μας βοηθούσε."
Εγώ: "Κρεματόριο και Ησυχαστήριο Αγ. Πέτρου, Ελ. Βενιζέλου 25, τμήμα 115Α."
Τράπεζα: "Κύριε, αυτό είναι νεκροταφείο!"
Εγώ: "Τι κάνετε τους νεκρούς στο δικό σας πλανήτη?!!"

Δεν υπάρχουν σχόλια: