Κινείται με συμπιεσμένο αέρα και μπορεί να αποτελέσει πραγματικότητα πολύ πολύ σύντομα.
Την συγκεκριμένη τεχνολογία ανέπτυξε ένας Γάλλος μηχανικός -χάρη και στην βοήθεια μιας ινδικής εταιρίας.
Το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής ίσως είναι έτοιμο στα τέλη του 2008.
Μπορεί αυτό να είναι το αυτοκίνητο του μέλλοντος γεμάτο με θερμό αέρα;
Γιατί αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο κινείται...ο αέρας.
Συμπιεσμένος σε ένα ρεζερβουάρ το οποίο πιέζει τα έμβολα του κινητήρα.
Οι Γάλλοι κατασκευαστές του ισχυρίζονται ότι δεν θα είναι φιλικό μόνο για το περιβάλλον, αλλά και για την τσέπη του χρήστη του.
Προσθέτουν ότι το να γεμίσεις το ρεζερβουάρ, δεν θα είναι παρά μια ολιγόλεπτη διαδικασία στα πρατήρια βενζίνης, χάρη σε έναν συμπιεστή αέρα.
Το κόστος μόλις 1.5 ευρώ για να γεμίσει πλήρως το ρεζερβουάρ, με την αυτοδυναμία του αυτοκινήτου να φτάνει τα 200 χιλιόμετρα. Λ
ένε επίσης ότι το αυτοκίνητο θα μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα εώς και 110 χλμ την ώρα. Αναμένεται ότι το μοντέλο, στην φθηνότερη εκδοσή του, δεν θα υπερβαίνει σε κόστος τα 3.500 ευρώ. Τ
ο αυτοκίνητο είναι το αποτέλεσμα 15 ετών έρευνας του πρώην μηχανικού της Φόρμουλα 1 Γκι Νέγκρ και του γιού του Σιρίλ, οι οποίοι ανέπτυξαν ένα επαναστατικό, αλλά απλό -όπως λένε- σχέδιο.
Ο αέρας συμπιέζεται εντός του ρεζερβουάρ και στην συνέχεια απελευθερώνεται προς τον κινητήρα που διευθύνει ένα χειροκίνητο σύστημα αέρα.
Χρειάστηκαν χρόνια ερευνών για να φτάσει το σχέδιο στο παρόν στάδιο. Ένα από τα μεγαλύτερα εμπόδια ήταν η εξεύρεση επενδυτών.
Η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ινδίας, η Τάτα Μότορς, υπέγραψε πέρυσι συμφωνία για να βοηθήσει στην τεχνολογική ανάπτυξη του σχεδίου.
Οι κατασκευαστές ελπίζουν ότι τα πρώτα αυτοκίνητα θα κυκλοφορήσουν στις αγορές Ευρώπης και Ινδίας, μέσα στο 2008.
Την συγκεκριμένη τεχνολογία ανέπτυξε ένας Γάλλος μηχανικός -χάρη και στην βοήθεια μιας ινδικής εταιρίας.
Το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής ίσως είναι έτοιμο στα τέλη του 2008.
Μπορεί αυτό να είναι το αυτοκίνητο του μέλλοντος γεμάτο με θερμό αέρα;
Γιατί αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο κινείται...ο αέρας.
Συμπιεσμένος σε ένα ρεζερβουάρ το οποίο πιέζει τα έμβολα του κινητήρα.
Οι Γάλλοι κατασκευαστές του ισχυρίζονται ότι δεν θα είναι φιλικό μόνο για το περιβάλλον, αλλά και για την τσέπη του χρήστη του.
Προσθέτουν ότι το να γεμίσεις το ρεζερβουάρ, δεν θα είναι παρά μια ολιγόλεπτη διαδικασία στα πρατήρια βενζίνης, χάρη σε έναν συμπιεστή αέρα.
Το κόστος μόλις 1.5 ευρώ για να γεμίσει πλήρως το ρεζερβουάρ, με την αυτοδυναμία του αυτοκινήτου να φτάνει τα 200 χιλιόμετρα. Λ
ένε επίσης ότι το αυτοκίνητο θα μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα εώς και 110 χλμ την ώρα. Αναμένεται ότι το μοντέλο, στην φθηνότερη εκδοσή του, δεν θα υπερβαίνει σε κόστος τα 3.500 ευρώ. Τ
ο αυτοκίνητο είναι το αποτέλεσμα 15 ετών έρευνας του πρώην μηχανικού της Φόρμουλα 1 Γκι Νέγκρ και του γιού του Σιρίλ, οι οποίοι ανέπτυξαν ένα επαναστατικό, αλλά απλό -όπως λένε- σχέδιο.
Ο αέρας συμπιέζεται εντός του ρεζερβουάρ και στην συνέχεια απελευθερώνεται προς τον κινητήρα που διευθύνει ένα χειροκίνητο σύστημα αέρα.
Χρειάστηκαν χρόνια ερευνών για να φτάσει το σχέδιο στο παρόν στάδιο. Ένα από τα μεγαλύτερα εμπόδια ήταν η εξεύρεση επενδυτών.
Η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ινδίας, η Τάτα Μότορς, υπέγραψε πέρυσι συμφωνία για να βοηθήσει στην τεχνολογική ανάπτυξη του σχεδίου.
Οι κατασκευαστές ελπίζουν ότι τα πρώτα αυτοκίνητα θα κυκλοφορήσουν στις αγορές Ευρώπης και Ινδίας, μέσα στο 2008.
ΠΗΓΗ:typos.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου