Χωρίς μηχανοδηγούς θα μπορούν να κινούνται σύντομα οι συρμοί του Μετρό, οι οποίοι τις ώρες αιχμής θα περνούν από τους σταθμούς με διαφορά ενός λεπτού ο ένας από τον άλλον!
Η ύπαρξη των μηχανοδηγών στους συρμούς του Μετρό θα είναι... διακοσμητική- για ώρα ανάγκης και μόνο- και όλες τις κινήσεις τους θα αναλάβει να καθοδηγεί το νέο αυτόματο σύστημα λειτουργίας (Αutomatic Τrain ΟperationΑΤΟ), το οποίο θα λειτουργεί σαν αυτόματος πιλότος.
Συγκεκριμένα, η διαχείριση της κυκλοφορίας των συρμών του Μετρό θα γίνεται από ένα κέντρο, απ΄ όπου θα ρυθμίζεται και θα ελέγχεται κάθε λεπτομέρεια. Ήδη τελευταία άρχισαν στο Μετρό οι δοκιμές του ΑΤΟ, βασικός σκοπός της χρήσης του οποίου είναι να μειώνει τις χρονοαποστάσεις στις ώρες αιχμής κάτω του τριλέπτου και να αυξάνει έτσι τη χωρητικότητα του μέσου.
Το ΑΤΟ θα είναι έτοιμο να τεθεί σε εφαρμογή ύστερα από περίπου 2- 3 μήνες δοκιμών, ενώ εντός του 2008 θα καλύπτει όλους τους συρμούς του Μετρό. Άλλωστε, με το συγκεκριμένο σύστημα προβλέπεται να αρχίσουν τη λειτουργία τους και οι 18 συρμοί του Μετρό Θεσσαλονίκης.
Με το σύστημα αυτό, που εφαρμόζεται σε όλα τα προηγμένα Μετρό της Ευρώπης, αυτοματοποιείται κυρίως η επιτάχυνση και η επιβράδυνση των συρμών, κάτι που σημαίνει ότι θα υπάρχει και σημαντικό ενεργειακό όφελος. Ακόμα και η παρουσία των μηχανοδηγών στα τρένα θα είναι προαιρετική, καθώς η εξυπηρέτηση της κίνησής τους θα γίνεται αυτόματα. Πάντως η διοίκηση του Μετρό δεν σκοπεύει- για πολλούς λόγουςνα κατεβάσει τους μηχανοδηγούς από τους συρμούς.
Η ύπαρξη των μηχανοδηγών στους συρμούς του Μετρό θα είναι... διακοσμητική- για ώρα ανάγκης και μόνο- και όλες τις κινήσεις τους θα αναλάβει να καθοδηγεί το νέο αυτόματο σύστημα λειτουργίας (Αutomatic Τrain ΟperationΑΤΟ), το οποίο θα λειτουργεί σαν αυτόματος πιλότος.
Συγκεκριμένα, η διαχείριση της κυκλοφορίας των συρμών του Μετρό θα γίνεται από ένα κέντρο, απ΄ όπου θα ρυθμίζεται και θα ελέγχεται κάθε λεπτομέρεια. Ήδη τελευταία άρχισαν στο Μετρό οι δοκιμές του ΑΤΟ, βασικός σκοπός της χρήσης του οποίου είναι να μειώνει τις χρονοαποστάσεις στις ώρες αιχμής κάτω του τριλέπτου και να αυξάνει έτσι τη χωρητικότητα του μέσου.
Το ΑΤΟ θα είναι έτοιμο να τεθεί σε εφαρμογή ύστερα από περίπου 2- 3 μήνες δοκιμών, ενώ εντός του 2008 θα καλύπτει όλους τους συρμούς του Μετρό. Άλλωστε, με το συγκεκριμένο σύστημα προβλέπεται να αρχίσουν τη λειτουργία τους και οι 18 συρμοί του Μετρό Θεσσαλονίκης.
Με το σύστημα αυτό, που εφαρμόζεται σε όλα τα προηγμένα Μετρό της Ευρώπης, αυτοματοποιείται κυρίως η επιτάχυνση και η επιβράδυνση των συρμών, κάτι που σημαίνει ότι θα υπάρχει και σημαντικό ενεργειακό όφελος. Ακόμα και η παρουσία των μηχανοδηγών στα τρένα θα είναι προαιρετική, καθώς η εξυπηρέτηση της κίνησής τους θα γίνεται αυτόματα. Πάντως η διοίκηση του Μετρό δεν σκοπεύει- για πολλούς λόγουςνα κατεβάσει τους μηχανοδηγούς από τους συρμούς.
ΠΗΓΗ:tanea.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου