Συνολικά ένα εκατομμύριο επισκέπτες από την Ελλάδα εξυπηρετήθηκαν το 2007 από καταστήματα του κυβερνοχώρου, με τζίρο που φτάνει πλέον τα αρκετές δεκάδες εκατομμύρια ευρώ.
Σύμφωνα με την έρευνα WebID της εταιρείας Focus-Bari, η οποία δημοσιεύεται στο Βήμα, ο δημοφιλέστερος προορισμός για ηλεκτρονικά ψώνια μεταξύ των Ελλήνων χρηστών ήταν πέρυσι το Plaisio.gr, το οποίο συγκέντρωσε 535.000 επισκέπτες.
Ακολουθεί το e-shop.gr, με 426.000 επισκέπτες, το οποίο ξεκίνησε από τις ηλεκτρονικές πωλήσεις βιβλίων και επεκτάθηκε και σε άλλα προϊόντα, ενώ στην τρίτη θέση βρίσκεται η διαδικτυακή υπηρεσία δημοπρασιών e-Bay, την οποία επισκέφθηκαν πέρυσι 247.000 επισκέπτες από Ελλάδα.
Στην πρώτη πεντάδα βρίσκονται ακόμη το Multirama.gr (189.000) και το ηλεκτρονικό κατάστημα της αεροπορικής εταιρείας easyJet (187.000), ενώ ακολουθεί το γνωστό Amazon.com και το Shop21.gr (113.000 επισκέπτες), ένα από τα λίγα αμιγώς ηλεκτρονικά καταστήματα, ιδιοκτησίας του Δημοσιογραφικού Οργανισμού Λαμπράκη.
Όσον αφορά τα προϊόντα που συγκεντρώνουν τις μεγαλύτερες πωλήσεις, απαντήσεις δίνει η έρευνα της AGB-Nielsen για το τελευταίο δίμηνο του 2007, με την εθελοντική συμμετοχή 28.000 χρηστών.
Στην πρώτη θέση παραμένουν τα είδη πληροφορικής και οι υπηρεσίες πρόσβασης στο Διαδίκτυο (75,9%), ενώ στη δεύτερη ανέβηκαν τα εισιτήρια και οι υπηρεσίες τουρισμού γενικότερα (45,2%). Βιβλία και περιοδικά έπεσαν πέρυσι από την δεύτερη στην τρίτη θέση (36,6%), και ακολουθούν οι ηλεκτρονικές συσκευές (35,6%) και η κινητή τηλεφωνία (18,6%).
Πολλές εταιρείες, σχολιάζει Το Βήμα, ανακαλύπτουν ότι τα ηλεκτρονικά καταστήματα δεν είναι πάντα ο ιδανικός τόπος πώλησης, λειτουργούν όμως ως εκθεσιακοί χώροι, στους οποίους οι επισκέπτες ενημερώνονται για προϊόντα που θα αγοράσουν στη συνέχεια από συμβατικά καταστήματα -κάτι που ισχύει για πολλές κατηγορίες προϊόντων, από τα αυτοκίνητα μέχρι τις τραπεζικές υπηρεσίες.
Εντύπωση προκαλεί πάντως ότι σχεδόν όλα τα ελληνικά διαδικτυακά καταστήματα λειτουργούν μόνο στην ελληνική γλώσσα και αποτυγχάνουν να εκμεταλλευτούν τη διασυνοριακή φύση του Παγκόσμιου Ιστού.
πηγή: in.gr
Σύμφωνα με την έρευνα WebID της εταιρείας Focus-Bari, η οποία δημοσιεύεται στο Βήμα, ο δημοφιλέστερος προορισμός για ηλεκτρονικά ψώνια μεταξύ των Ελλήνων χρηστών ήταν πέρυσι το Plaisio.gr, το οποίο συγκέντρωσε 535.000 επισκέπτες.
Ακολουθεί το e-shop.gr, με 426.000 επισκέπτες, το οποίο ξεκίνησε από τις ηλεκτρονικές πωλήσεις βιβλίων και επεκτάθηκε και σε άλλα προϊόντα, ενώ στην τρίτη θέση βρίσκεται η διαδικτυακή υπηρεσία δημοπρασιών e-Bay, την οποία επισκέφθηκαν πέρυσι 247.000 επισκέπτες από Ελλάδα.
Στην πρώτη πεντάδα βρίσκονται ακόμη το Multirama.gr (189.000) και το ηλεκτρονικό κατάστημα της αεροπορικής εταιρείας easyJet (187.000), ενώ ακολουθεί το γνωστό Amazon.com και το Shop21.gr (113.000 επισκέπτες), ένα από τα λίγα αμιγώς ηλεκτρονικά καταστήματα, ιδιοκτησίας του Δημοσιογραφικού Οργανισμού Λαμπράκη.
Όσον αφορά τα προϊόντα που συγκεντρώνουν τις μεγαλύτερες πωλήσεις, απαντήσεις δίνει η έρευνα της AGB-Nielsen για το τελευταίο δίμηνο του 2007, με την εθελοντική συμμετοχή 28.000 χρηστών.
Στην πρώτη θέση παραμένουν τα είδη πληροφορικής και οι υπηρεσίες πρόσβασης στο Διαδίκτυο (75,9%), ενώ στη δεύτερη ανέβηκαν τα εισιτήρια και οι υπηρεσίες τουρισμού γενικότερα (45,2%). Βιβλία και περιοδικά έπεσαν πέρυσι από την δεύτερη στην τρίτη θέση (36,6%), και ακολουθούν οι ηλεκτρονικές συσκευές (35,6%) και η κινητή τηλεφωνία (18,6%).
Πολλές εταιρείες, σχολιάζει Το Βήμα, ανακαλύπτουν ότι τα ηλεκτρονικά καταστήματα δεν είναι πάντα ο ιδανικός τόπος πώλησης, λειτουργούν όμως ως εκθεσιακοί χώροι, στους οποίους οι επισκέπτες ενημερώνονται για προϊόντα που θα αγοράσουν στη συνέχεια από συμβατικά καταστήματα -κάτι που ισχύει για πολλές κατηγορίες προϊόντων, από τα αυτοκίνητα μέχρι τις τραπεζικές υπηρεσίες.
Εντύπωση προκαλεί πάντως ότι σχεδόν όλα τα ελληνικά διαδικτυακά καταστήματα λειτουργούν μόνο στην ελληνική γλώσσα και αποτυγχάνουν να εκμεταλλευτούν τη διασυνοριακή φύση του Παγκόσμιου Ιστού.
πηγή: in.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου