Παρασκευή 18 Απριλίου 2008

Ολυμπιακοί Αγώνες 2008! Γιορτή ή Αίσχος?




Εάν δεν κάνω λάθος, και διορθώστε με σας παρακαλώ, οι Ολυμπιακοί Αγώνες είναι μια παγκόσμια γιορτή. Τουλάχιστον έτσι μου έμαθαν στο σχολείο.Αυτό που συμβαίνει με την επερχόμενη Ολυμπιάδα όμώς έχω την εντύπωση ότι ανατρέπει τις διδασκαλίες των δασκάλων μου.


Διαβάζουμε κάθε μέρα για διαδηλώσεις, επεισόδια, διαμαρτυρίες, σε όποιο τόπο και αν περάσει η Ολυμπιακή φλόγα.

Σκοπός της φλόγας, δεν είναι να μεταδώσει σε όλο τον κόσμο τη γιορτή που έρχεται?

Και να σας εκθέσω και την μεγάλη μου απορία.
Γιατί κανείς από τους αρμόδιους της Ολυμπιακής Επιτροπής και τα μεγάλα παγκόσμια ΜΜΕ, δεν κάνουν κάτι? Αλλά να κάνουν κάτι, όχι προς τους διαδηλωτές, αλλά προς την Κίνα που τα προκαλεί όλα αυτά.


Με την Ελλάδα πριν τρία χρόνια που υπήρχε μια καθυστέρηση στα έργα, είχε γίνει χαμός.Το θέμα είναι να έχουμε τα στάδια έτοιμα και λαμπερά ή να μεταδώσουμε το Ολυμπιακό Ιδεώδες?


Κατά την γνώμη μου είναι απαράδεκτο αυτό που συμβαίνει.
Αλλά να μου πείτε ποιος έχει τα κότσια να τα βάλει με την Κίνα?

Δεν υπάρχουν σχόλια: